Komunikat

Informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, równocześnie dbając o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników – wprowadzamy szczególne środki ostrożności. Część naszych specjalistów będzie wykonywać pracę zdalną, wobec powyższego prosimy o wyrozumiałość. Oczywiście wszystkie umówione wizyty serwisowe, podłączenia usług odbywają się zgodnie z planem. Biuro Obsługi Klienta również będzie funkcjonowało jak dotychczas.


W związku z zaistniałą sytuacją prosimy o unikanie wizyt w Biurze Obsługi Klienta. Większość spraw jesteśmy w stanie wykonać zdalnie. Dlatego prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny lub mailowy (32 441 4000, biuro@rybnet.pl) z Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli będzie konieczna wizyta, ustalimy jej termin podczas rozmowy.


Niestety jest to sytuacja nadzwyczajna i wymaga zbiorowej odpowiedzialności za siebie i innych.